Itt adhatja meg irányítószámát!

Panaszkezelés

Bejelentés módja

A panasz bejelentése történhet szóban (személyesen, telefonon), vagy írásban (levél, email).

  1. A személyes szóbeli panasz bejelentési helye az Ügyfélszolgálat
    cím: 4024 Debrecen, Vígkedvű Mihály u. 7.
    Nyitva tartás:
    Hétfő, kedd, csütörtök: 08:00-15:00
    Szerda: 07:00-19:00
    Péntek: 08:00-12:00
  2. A telefonon tett szóbeli panasz az +36 52 563-944 telefonszámon terjeszthető elő hétköznap munkaidőben.
  3. A levélben rögzített írásbeli panasz a társaság 4031 Debrecen, István út 136. címére küldhető meg.
  4. Az emailen közölt írásbeli panasz az @ Email címre továbbítható.

A panaszkezelés módja

A szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja a társaság, s lehetőség szerint orvosolja. Amennyiben a panaszt tevő nem elégedett a megtett intézkedéssel, nem ért vele egyet, a panaszt felvevő köteles panaszkezelési jegyzőkönyvben rögzíteni a reklamációt.

Az ily módon rögzített és az eleve írásban érkező panaszokra a kivizsgálást követően írásban ad választ a társaság, melyet megindokol. A válaszadási határidő: 30 nap, kivéve a közszolgáltatás esetén, ami 15 nap.

A panasz elutasítása esetén a társaság válaszában megjelöli a jogorvoslati lehetőségeket.

Fogyasztóvédelmi szervek

Tájékoztatjuk, hogy a panaszt benyújtó ügyfél adatait az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kezeljük.

Tájékoztatjuk továbbá, hogy a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/A.§ alapján, a panasz elutasítása esetén Társaságunk az elutasító álláspontját megindokolja, valamint a panaszost erről írásban tájékoztatja. Elutasítás esetén panaszával az alábbi hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

  • Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
    (Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.)
  • Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal Debreceni Járási Hivatal Fogyasztóvédelmi Osztály
    (Székhely: 4024 Debrecen, Széchenyi u. 46., Levelezési cím: 4002 Debrecen, Pf. 475., Tel.: +36 52 533-924, Fax: +36 52 327-753, E-mail: @)

Kapcsolódó dokumentumok

Lakossági
ügyfél vagyok

Adja meg irányítószámát, hogy naprakész információkkal lássuk el lakóhelyéről

Nem lakossági
ügyfél vagyok

Cégek, közületek számára
releváns tartalmak, információk
Itt adhatja meg irányítószámát!